Valu parast jooksmist. Kaheksa märki, et sa jooksed valesti

Nii algajad kui kogenud jooksjad võivad kogemata üle treenida, joostes puhkamata kas liiga kiiresti või liiga kaua. Põlvevigastusi esineb usinalt trennis käivate naiste seas sageli. Pinguta reielihast ja tõsta jalakand nii kõrgele kui saad, surudes reied vastu patja. Krudin muutub vaiksemaks, kui teed reie nelipealihaseid tugevdavaid harjutusi.

Kaheksa märki, et sa jooksed valesti Kui seda teha valesti, võib endale hoopis liiga teha.

Teema: Jooksmisest põlved valutavad

Yahoo Shine kirjeldab märke, mis näitavad, et midagi on jooksuga valesti. Kui neid nõuandeid järgida ja jooksutehnikat parandada, muutub jooksime ka oluliselt nauditavamaks.

Sul on valus. Valu ei tähenda alati, et midagi on valesti, sest kerge lihasvalu käib eriti algajatel treeningu juurde. Kui see aga kestab mitu päeva, võib see olla märk vigastusest. Valu pöiavõlvis või sääreluu ümber ning tugev pinge põlvekõõlustes või puusades on sagedased jooksmisega seotud probleemid. Kui sa ei mäleta konkreetselt, et oleksid end vigastanud, võivad need näidata, et sul on kas valed jalatsid või Valu parast jooksmist üle treeninud.

Üldiselt kehtib põhimõte, et jooksujalatsid ei kesta kauem kui Venivad liigesed aasta, kuigi nende läbikandmine sõltub loomulikult ka sellest, kui tihti jooksed.

Tossud tuleks välja vahetada, kui nendega on joostud umbes kilomeetrit. Aja jooksul kuluvad jalatsite pehmendused ja sisetallad ära ning ei paku jalgadele enam piisavalt toestust. Nii algajad kui kogenud jooksjad võivad kogemata üle treenida, joostes puhkamata kas liiga kiiresti või liiga kaua. Sel puhul tuleks oma jooksuplaan üle vaadata ja kui vaja, konsulteerida asjatundjaga.

Sustava ola poletik Chihuahua uhisprobleemid

Su lihased on pinges. Lihaspinge võib tekkida siis, kui enne jooksu ei tehta soojendust ja kui pärast jooksu lihaseid ei lõdvestata.

Dünaamilised venitusharjutused tõstavad pulssi ja venitavad lihaseid, mille järel on keha jooksmiseks paremini ettevalmistatud. Vaata venitusharjutusi allpool olevast videost!

Mida teha, kui jooksmisel hakkab küljes pistma? - Ilus elu - Tervis

Suurema osa jooksuajast veedad muusikat valides. Hea taustamuusika annab jõudu juurde ja paneb ilma suurema vaevata pingutama. Kui sekka satub mõni nõme lugu, mida oled juba sada korda kuulnud, hakkad tõenäoliselt ka aeglasemalt jooksma. Kui oled oma jooksumuusikast tüdinenud, siis vaheta see aegsasti välja, et see ei hakkaks sind treeningu ajal segama.

Lihtne ja sügav sissejuhatus mina-uurimisse (A Simple and Profound Introduction to Self-Inquiry)

Sõltuvalt sellest, kui tihti sa jooksed, võiksid koostada endale mitu erinevat esitusloendit või kuula mõnd sobivat spordimuusika raadiot. Juhindud liialt teiste jooksjate nõuannetest. Kogenud jooksjatele meeldib väga algajamatele nõu anda. Üldiselt on see muidugi hea, aga sellega kaasnevad ka omad riskid. Näiteks võib algaja liialt sõltuda teiste arvamusest ja ei arvesta seda, mis talle endale kõige paremini sobiks.

Kuula rahus ära, mis teised ütlevad sulle parima spordirinnahoidja, tossude või jooksueelse snäki kohta, aga lõplik otsus tee ikka selle järgi, mis sinu kehaga paremini klapib. Kogenud jooksjad jagavad neid soovitusi selle järgi, mis neile enim meeldib.

Nende avastusteni ongi nad aga jõudnud oma katsetuste teel. Sa põled väga kiiresti läbi.

Artriidi kasitsi ravi folk oiguskaitsevahendite jargi Ravi artriidi artriit

Liiga kiire algustempo on sagedane algajate viga. Eduka jooksu nimel pead leidma endale sobiliku Valu parast jooksmist, sest vastasel juhul väsid liiga vara ära. Ideaalse jooksutempo leidmiseks alusta nn rääkimistempost — see tähendab, et sa peaksid suutma jooksu ajal juttu rääkida. Kui tahadki kerget jooksu, siis jätka samas tempos, aga kui tahad pingutada, hakka mõne aja pärast tasahaaval tempot tõstma.

Nii muutub samal ajal vestlemine vaevalisemaks. Maksimumtempo ajal on rääkimine võimatu, aga see ei tohiks siiski segada sügavalt sisse ja välja hingamist. Sul tekivad jooksu ajal lihaskrambid. Krampe võivad jooksmise ajal põhjustada liiga pinnapealne hingamine, veepuudus, Valu parast jooksmist puudus organismis või mingi trennieelne vale söök või jook. Kui krambid tekivad jalgades, oled ilmselt joonud liiga vähe vett. Kui küljes hakkab pistma, hingad valesti.

Kui valu tekib kõhtu, võib süüdi olla vale toitumine. Õige oleks juua piisavalt vett kogu päeva Valu parast jooksmist, mitte ainult vahetult enne jooksu. Kui jalad hakkavad joostes krampi minema, siis tee väike paus ja joo vett. Trennieelne kõhutäis võib oluliselt mõjutada jooksutulemusi ja trenniaegset enesetunnet.

Valu olaliigese parempoolses Bursitis CT olauhendus

Söö midagi kerget tund kuni kaks tundi enne jooksma minekut, et seedimiseks jääks piisavalt aega ja energia ei saaks enne otsa. Samuti on tähtis joostes õigesti hingata.

  • Ravi Pekingi liigestes
  • Valu kuunarnuki liigestes pohjustab ravi
  • Kaheksa märki, et sa jooksed valesti

Paljud algajad hingavad kiiresti ja pinnapealselt, aga õige oleks hingata Valu parast jooksmist, nii et seda on kõhu pealt näha. Motivatsioon läheb kergesti kaotsi. Mõnikord on nii raske end soojast toast välja ajada ja jooksma sundida.

Naiste valus liigesed suu valu ja turse

Abi võib olla sellest, kui leiad endale trennikaaslase või ühined mõne jooksuklubiga. Kaaslaste toetus aitab motivatsiooni hoida. Kui oled ise juba kogenud jooksja, saad teisi nõu ja toetusega aidata. Lisaks on see hüva nõu neile, kel on raskusi realistlike eesmärkide püstitamisega.

Hoia põlvi vigastuste eest!

Sa ei viitsi joosta hommikuti. Unimütsidele kõlab see karmilt, aga parim aeg jooksmiseks on hommik.

Mis ravida artriit haiglas Liidesed maarimiseks

Lisaks leiti tänavu aprillis tehtud uuringuga, et neil, kes puutuvad päevavalgusega kokku rohkem päeva esimeses pooles, on väiksem kehamassiindeks kui neil, kes käivad õues õhtuti.