Toetab polvi

Kui keerad varbad sirutuse ajal sissepoole, tugevdad sisemisi säärelihaseid. Ability Rehabilitation pakub välja harjutused, mis leevendavad ja ennetavad põlevalu. Eks osaliselt ongi - pika elu jooksul kulub liigest kattev kõhrepind ja see võib kaasa tuua osteoartriidi, mis põhjustab valu, paistetust ja liigese liikuvuse kadu.

Põlvevigastused on kõige sagedamini esinevad spordivigastused.

Toetab polvi Pinna artriidi sormed

Esmalt peame vaatama, millest meie põlv koosneb. Põlv on inimkeha suurim liiges, kus liituvad omavahel neli luud, kuid ainult kaks neist — reieluu ja sääreluu — moodustavad liigese põhiosa. Pindluu pea tugiposti taoline luu, mis asub sääreluust väljaspool pakub natuke stabiilsust ning põlvekeder on abiks lihase ja liigese vahelisele koostööle.

Viis harjutust, mis tugevdavad põlvi ja ennetavad valu - Toit ja trenn - Tervis

Kuna liigeses saavad omavahel kokku reieluu, sääreluu ja põlvekeder, siis nende otsmised põlvekedra puhul tagumine pinnad on kaetud liigeskõhrega. See libe kude aitab luudel teineteise suhtes sujuvalt libiseda, kui painutad või sirutad põlve. Põlv on sisuliselt nagu hing, mida liigutavad kaks põhilist lihasgruppi: reie nelipealihas asub reie esiküljel sirutab põlve ja nn hamstring-lihased asuvad reie tagaküljel painutavad seda.

Põlved tugevaks - harjutused, mis ennetavad piinavaid põlvevalusid Põlvesidemed saavad kahjustada sporti tehes, ülekoormuse või õnnetuse tõttu, samuti siis kui on kimbutamas ülekaal Foto: depositphotos. Isegi rahulikul liikumisel on koormus põlveliigesele väga suur ja seetõttu ka traumaoht kõige suurem.

Lisaks luudele on põlves ka hulk tugistruktuure, mis aitavad tagada põlve stabiilsuse ja normaalse funktsiooni. Meniskid: kaks poolringitaolist sidekoelist moodustist, mis toimivad kui amordid reie- ja sääreluu vahel ning aitavad põlvel paremini liikuda. On üsna tugevad, vastupidavad ja veidi kummitaolised ning aitavad liigest pehmendada ja stabiliseerida.

Nende ülesanne on takistada põlveliigese külgsuunalist liikumist põlv on hing AINULT painutus-sirutus liigutustel, kui see toimib hingena küljelt-küljele, oleks aeg rääkida spetsialistiga.

Põlvevigastused ja nende ravi

Eesmine ja tagumine ristatiside asuvad põlve sees, moodustades risti. Koostöös tagavad nad põlve stabiilsuse eest-taha suunal.

Toetab polvi valu ola liigestes Mis on

Kõõlused: lihased on luudega ühenduses kõõlustega. Põlve puhul on vast kõige olulisem ära mainida nelipealihase kõõlus, mis on ühenduses põlvekederaga, mis omakorda on patellaarkõõluse kaudu ühenduses sääreluuga. Limapaunad ehk bursad: ümbritsevad põlveliigest, pakkudes sellele pehmendust liigutamise ajal.

Mainimisväärseimad neist on prepatellaarne bursa asub põlvekedra ja naha vahel ja suprapatellaarne bursa asub põlvekedra kohal.

  • Pianistide liigeste haigus
  • Emakakaela artroosi folk oiguskaitsevahendid

Vigastused Vigastuste liigitamiseks võib kasutada eri aluseid, tüüpilisem jaotus on akuutne ehk äge ja krooniline ehk pikema aja jooksul tekkinud vigastus. Kui rääkida sportlastest või üldiselt aktiivsema eluviisiga inimestest, täpsustaksin hea meelega seda liigitust ning kasutaksin pigem sõnu trauma ja ülekoormus.

  1. Kuidas maarata liigesed valus
  2. Õige kingad Video: Õlavarre kolmpealihase rullimine FoamrolligaAprill Sörkimine on tõhus viis kehakaalu langetamiseks, südame-veresoonkonna võimekuse parandamiseks, lõtvade jalgade lihaste kinnitamiseks ja stressist puhumiseks.
  3. Folk oiguskaitsevahendeid valu uhises liigeses
  4. Home Nr.

Viimane tekib liigse koormuse, ebapiisava taastuse või vale tehnika tagajärjel. Traumaatiliste vigastuste tekkeks on vaja sundida põlve mingi välise jõu abiga liikuma suunda, kuhu see liikuma ei peaks tuletame meelde, et põlv on sisuliselt hing.

Põlve puhul on üsna laialt levinud sidemevigastused. Külgsidemete MCL ja LCL vigastused tekivad, kui sundida põlv mingi välise jõu abil liikuma külgsuunas nt sõidab keegi pallimängus külje pealt sisse.

Põlvevigastused ja nende ravi – Ajakiri SPORT

Tugevamaks koormuseks võib lisada pahkluule raskuse. See harjutus on põlvedele eriti kasulik, kuid venitab ka tuharalihaseid. Põlvepainutus Taas üks harjutus, mis venitab põlvi ja tugevdab samal ajal tuharaid. Seisa sirgelt ja painuta põlve säärest 90 kraadi taha, nii et reied jäävad kõrvuti.

Viis harjutust, mis tugevdavad põlvi ja ennetavad valu

Jalalaba peaks olema tugev, varbad enda poole. Korda harjutust sarnaselt eelmisega. Seda harjutust võib samuti edasi arendada pahkluuraskustega. Pöiasirutus Sääremari on keerukalt seotud tuharalihasega ning põlve tagaosaga.

Säärte tugevdamine on kasulik nii tuharale kui toetab põlvi. Seisa paljajalu või sokkidega umbes viiesentimeetrise laua peal.

Põlved tugevaks - harjutused, mis ennetavad piinavaid põlvevalusid

Aseta pöiad lauale ja põlved põrandale. Korrake harjutust mõned korrad. Harjutus tugevdab reie- ja säärelihaseid, mis aitavad kaasa põlve paremale talitlusele.

Toetab polvi Hapu tagasi teismeline

Paraneb ka alakeha verevarustus, mis samuti aitab kaasa liigutuste sujuvamale sooritamisele. Sild Heitke vaibale või matile selili.

Toetab polvi Valuliigendid, mis pillid joovad

Kõverdage jalad põlvedest ja toetage tallad tuharate lähedal kindlalt põrandale. Jalalabad on puusade laiuselt teineteisest eemal. Põlved ei tohi pöörduda väljapoole.

Põlveliigese tõukamine - Muu

Sirged käed on põrandal, peod allapoole. Tõstke sisse hingates kõigepealt alaselg ja seejärel ülejäänud selg. Välja hingates langetage aeglaselt keha nii, et kõigepealt liigub alla ülaselg, siis keskselg ning viimasena puutub maad alaselg ja sabakont.

Jälgige, et põlved oleksid kogu harjutuse vältel puusade laiuselt teineteisest eemal. Hingamine on kogu liikumise ajal sügav ja rahulik.

Põlveliigese tõukamine

Korrake harjutust nii kaua, kui on mugav. Reie eesosa venitus Heitke vaibale või matile kõhuli. Asetage vasak käsi otsmiku alla. Kõverdage parem jalg põlvest, haarake pahkluust ja tõmmake jalga enda poole. Õlad on vabad, kõik ülejäänud lihased kehas on lõdvestunud. Hea on venitust hoida pool minutit kuni minut.

Kui valu kõverdatud põlves teeb liiga, võite venitada lühemalt.

Stabiliseeritud põlve toetab liitumist

Langetage parem jalg rahulikult. Korrake harjutust vasaku jalaga. Harjutus lõdvestab hästi ka alaselga.