Plunda liigeste ravi

Kodune Pikkpoisi pirukas. Nõu saamiseks tervishoiutöötaja enne selle toote kasutamist.

Personaaltreener soovitab Tänapäevase kiire elu juures on vahel raske leida aega iseendale.

Plunda liigeste ravi

Massaaž on meeldiv ning ühtlasi ka oluline nii treeningjärgses lihashoolduses kui ka lihtsalt igapäevasest tööst tekkivate pingete vähendamisel. Massaaž on iseenesest erinevate võtete kompleks, mis seisneb kehapinna mehaanilises ärritamises organismi funktsioonide arendamise, tugevdamise ja taastamise eesmärgil.

Plunda liigeste ravi

Ravimeetodina on see olemas olnud juba pikka aega ning tänapäeval tuntakse enam kui 75 erinevat massaažiliiki. Terminit massaaž kasutatakse selleks, et kirjeldada manipulatsiooni pehmete kudedega ning see võeti kasutusele alles Tutvu ka Impuls Spordiklubides pakutavate massaažhivõimalustega ja broneeri endale aeg juba täna. Massaži olemus seisneb inimese keha doseeritud mehaanilises ärritamises eriliste võtetega, mida sooritatakse masseerija kätega või spetsiaalsete aparaatide abil.

Plunda liigeste ravi

Organismi erinevad elundid ja süsteemid reageerivad nendele mõjutustele mitmesuguste funktsionaalsete muutustega. Massaaži mõju aluseks on inimese kudede ja elundite neuroreflektoorsest, humoraalsest ja mehaanilisest toimest tingitud keerulised protsessid.

Neuroreflektoorne mehhanism käivitub seoses asjaoluga, et masseerimisel ärritatakse suurt hulka närvilõpmeid, mis paiknevad nahas, siseelundites, lihastes, kõõlustes ja sidemetes. Retseptorite ärritamisel tekkiv närviimpulsside vool kutsub esile organismi üldise komplitseeritud vastusereaktsiooni, mis väljendub mitmesugustes elundites ja süsteemides kulgevate funktsionaalsete nihetena.

Simon Singh: Ettevaatust — seljalõks!

Organismi vastusreaktsioonide struktuur ja iseloom sõltub kesknärvisüsteemi kõrgemate osade funktsionaalsest seisundist, masseeritava retseptorvälja funktsionaalsest seisundist, massaaži iseloomust ja kasutatavatest meetoditest. Patoloogia puhul ka selle kliinilistest ilmingutest.

Plunda liigeste ravi

Veel mängib olulist rolli massaaži toimes ka humoraalne faktor. Massaaži tagajärjel moodustuvad kudedes kõrgaktiivained, mis parandavad verevarustust ja ainevahetusprotsesse.

Plunda liigeste ravi

Samuti avaldab massaaž ka vahetut mehaanilist mõju läbi füüsilise surve avaldamise kehapiirkonnale. Kudesid ju tõstetakse, surutakse, hõõrutakse, venitatakse ja teostatakse manipulatsioone. Mehaanilise faktori mõjul kiirenevad just ainevahetusprotsessid, suureneb verevool, tõuseb masseeritava kehaosa temeperatuur, alaneb turse, vabastatakse liited ning väljutatakse liigne sekreet õhuteedest.

Plunda liigeste ravi mõju avaldab massaaž kehalisele, vaimsele ja emotsionaalsele seisundile Kehaline mõju avaldub siis nahale, ainevahetuse- ja eritusfunktsioonidele, kardiovaskulaarsele Plunda liigeste ravi, lümfi-ja immuunsüsteemile, lihastele, sidekoele, liigestele ja kõõlustele, respiratoorsele süsteemile, seedesüsteemile ning närvi- ja endokriinsüsteemile. Jättes detailid muus osas kõrvale, peatuksime Praegune riigi kanga regenereerimine mõjul lihastele.

Massaaž aitab lihaskonda paremini ette valmistada kehaliseks koormuseks, vähendab lihaspingeid, jäikust ja spasme.

  1. In the s, Palmer began to develop his theory that the spine was involved in almost every illness because the spinal cord connects the brain to the rest of the body.
  2. Valu uhises 3 sormepintsli
  3. Simon Singh: Ettevaatust — seljalõks! – isc.ee

Surve avaldamine suurendab verevoolu ning lihaskude muutub elastsemaks. Massaaž parandab lihase ainevahetust, aitab kiiremini taastuda suurtest kehalistest pingutustest, parandab lihase toitumust, mis kiirendab taaskord koormusjärgset taastumist.

Plunda liigeste ravi

Väheneb lihasvalulikkus ning —väsimus, kuna kiireneb vereringe ning laguproduktid eemaldatakse kiiremini, sest suureneb hapniku ja toitainete hulk. Seoses lihaspinge vähenemisega suureneb liikuvusulatus, paraneb motoorne võimekus ja saavutusvõime, mis on tingitud trigerpunktide deaktiveerimisest. Massaažiga on võimalik esile kutsuda lihastoonuse tõusu või langust vastavalt vajadusele. Seega tuleb massaažist päris palju kasu: Väheneb väsimus.