Hoidke katt kuunarnukid olad

Täitke ringikujulise liigutusega sinise rangluu külgedel ja keskel olevad sooned, kuni tunnete, et küljed näevad välja proportsionaalsed. Hinga sisse ning siruta õlad ja peopesad samal ajal allapoole. Hoidke oma ülemist ja alumist keha paigal, painutage küünarnukid ja tõstke käed üles, kuni veekeetja käepide on ülemise ab lähedal. Tõstke käed kõrgele, kuid hoidke küünarnukid kergelt painutatud.

Kardioharjutused kogu kehale Jooga Tehke regulaarselt harjutusi kaela ja rinna jaoks. Kui te ei treeni regulaarselt, võite alustada õrnate ja lihtsate harjutustega, et vältida õla ja sinise rangluu kahjustamist.

Naistele mõeldud 15 harjutust tugeva ja toonuses keha saamiseks

Algajatele saab teha järgmisi harjutusi: Rindade tõstmine. Istu risti põrandal. Tõstke oma õlad üles, kuni roheline rangluu jääb välja. Hoidke selles asendis 5 sekundit ja seejärel lõdvestuge. Korda korda. Pöörake Kreemgeelid liigestele. Pöörake väikeste ringidena õlaribasid tahapoole, ärge liigutage käsi.

Korrake seda liigutust korda.

Järgmisena pöörake õlaribasid samal viisil korda edasi. Küünarnuki pöörlemine. Pange käsi õlale.

  • Harjutused | Babysport
  • Huperextension haiged polved
  • Tõstke esile sinised rihmad - Vihjeid -

Pöörake küünarnukid suurteks ringideks, hoides selga sirgena. Rindkere lihase surumine väljapoole, nii et sinine rangluu on nähtav.

Viskaja 10 pöörleva manseti ahel

Kui olete põhitõdedega harjunud, liigute mõne juurde Täiustatud harjutused sinise rangluu esiletõstmiseks. Mõne harjutuse jaoks on vaja hantleid. Alustate treenimist 1kg hantlitega. Pärast nädalast regulaarset treeningut saate kasutada suuremaid raskusi.

  • Saage suuremaks, tugevamaks, paremaks ja kiiremaks - Harjutus
  • Artrosi perifeersed liigesed
  • Naistele Mõeldud 15 Harjutust Tugeva Ja Toonuses Keha Saamiseks | Fitness

Soojendage ülaltoodud harjutustega, mida korratakse korda õlgade ja rinnalihaste soojendamiseks. Push-up sissehingamine maapinnal. Pingutuste hõlbustamiseks lamate kõhuli ja tõstate reied ja põlved põrandale.

Ristige jalad ja pange käed rinna külgedele. Tõstke oma rinnalihaseid nii hästi kui võimalik ja laske käed aeglaselt alla. Lama selili ja pane käed pea taha. Painutage põlvi ja tõstke pea põlvede poole. Hoidke poosi ja lõdvestage seejärel aeglaselt. Kõhu saab painutada ka viltu.

Rindkere lihased pingulduvad. Heitke selili ja hoidke hantleid rinnaga paralleelselt. Asetage käed rinnale mõlemale küljele nii, et küünarnukid oleksid välja suunatud. Tõstke käed kõrgele, kuid hoidke küünarnukid kergelt painutatud. Hoidke seda asendit 2 sekundit ja viige käsi tagasi algasendisse. Painutage raskuste tõstmiseks.

Kuidas esile tõsta sinise krae luud

Seisa jalgadega Hoidke katt kuunarnukid olad laiuselt püsti. Hoidke hantleid oma kehaga risti ja painutage. Sirgendage käsi, viige hantlid mõlemale kehaosale õlgade kõrgus ja laske käed aeglaselt.

Venitage oma rindkere lihaseid Seisake ülaltooduga samas asendis ja hoidke hantleid püsti.

Crochet Alpine Sweater - Pattern \u0026 Tutorial DIY

Hoidke käed rinna ees ja hoidke küünarnukid kogu treeningu ajal kergelt painutatud. Liigutage küünarnukid selja taha, sirutades seljalihaseid, kuni tunnete, et ka teie rindkere ja abaluude lihased venivad.

Pöörake käsi tagasi algasendisse.

Võite teha ka muid harjutusi, näiteks Raskuste tõstmine pea taga, rindkere tõstmine, õlavarre sisemise pinge harjutused, hantli tõstmise harjutused kaotada rasva kaelas rinnaga aitab esile tuua sinise rangluu.

Parim on need harjutused teha õlalihaste lõdvestamiseks. Rindade tõstmine. Hinga sügavalt sisse, et tõsta rinnalihaseid ja panna sinised rihmad kerkima.

Hoidke selles asendis 5 sekundit ja hingake aeglaselt, langetades oma õlad. Korrake seda liigutust 5 korda.

Venitage seljalihaseid. Tõstke käed üles ja koo sõrmed palmidega ülespoole. Sirgendage käed ja kallutage veidi ettepoole. Hoidke 10 sekundit, seejärel lõdvestuge. Sarnaselt ülaltoodud liikumisele koo sõrmed selja taha, sirutad käed ja tõstad rinnalihaseid. Hoidke poosi ja lõdvestuge aeglaselt.

Seega pole üllatav, et kettlebellid on enamiku treenerite jaoks kogu keha treenimise tööriistad. Neid on väga erinevates kaaludes kg ja võite alustada kõige madalamalt ja tõusta ülespoole. Sihtige vähemalt 3 hea vormiga korduse komplekti, et saada kadestamisväärne keha ja parandada oma vormi. Niisiis, pole enam unistusi ega enam "kunagi". Alustage TÄNA, tehes need 15 tõhusat kettlebelli treeningut.

Venitage tagumine biitseps. Tõstke parem käsi üles ja painutage käsi selja taha nii, et küünarnukid Hoidke katt kuunarnukid olad suunatud ülespoole.