Hurt olipea liigestele, et see on, Valuravi käivituspunkti teraapia: kas see on teie puuduv lüli? - Atleetvõimlemine

See aitab eemaldada ka toksiliste ainevahetusjäätmete kogunemise. Kui Te soovite tänaval hakkama saada või oma peret kaitsta ja seda võimalikult efektiivselt siis ma ei oskaks muud soovitada kui võtke ette MMA. Siit saate teada, milliseid parimaid samme tuleb enne laaditud latiga piire tõukamist või treeningute jääle panemist. Sõltumata sellest, milline sündmus käivitab käivituspunkti, muutub teie QL järk-järgult funktsionaalseks - see tähendab, et QL pinguldub ja lüheneb. Ühes uuringus on leitud seos ka kõrge adrenaliini ja madala testosterooni vahel, kuid teised uuringud nendel hormoonidel otsest üksteist mõjutavat sidet täheldanud ei ole.

Kuidas treenida vigastusega Vigastatud? Siit saate teada, milliseid parimaid samme tuleb enne laaditud latiga piire tõukamist või treeningute jääle panemist.

Võitluskunstid - faktid ja fiktsioon

Kuid see pole alati nii. Kui valu all peate silmas rasket tööd, siis jah, see on tõsi; tulemuste saamiseks peate vaeva nägema.

Hurt olipea liigestele, et see on

Kuid kui räägite füüsilisest valust - eriti kuna see on seotud treenimisega - peate tegema sammu tagasi ja hindama olukorda ümber. Kuigi valu läbi surumine võib praegu tunduda võimalik, võib see teie vigastust veelgi süvendada. Teisest küljest võib vigastuse põdemine ja igasuguse tegevuse vältimine pikendada taastumist. Pisikese teadmise ja füsioterapeudi abiga relvastatud saate oma eesmärkide saavutamist jätkata, ilma et teeksite ohtu oma rehabilitatsioonile ja tulevastele tulemustele.

Registreeru

Miks te ei peaks valust läbi lükkama "Olen vigastatud, kuid suudan selle läbi suruda. Usu mind, ma saan sellest täiesti aru. Pole midagi masendavamat kui vigastus, mis takistab teil treenida nii, nagu soovite. Isegi kui teame oma mõtetes, et peaksime olema ettevaatlikud, oleme sageli omaenda halvem vaenlane ja eira oma intuitsiooni.

Me teame paremini, kuid mõtleme kiiresti: "Kas valu läbi treenimine on tõesti suur asi? Ma mõtlen, et kuulete sportlastest, kes teevad seda kogu aeg, nii et see ei et see on nii hull olla, eks? Kindlasti võivad üliolulises mängus võistlevad professionaalsed sportlased kaaluda kulude ja tulude vahekorda ning valida pigem pingile istumise asemel pingile istumiseks, kuid see Hurt olipea liigestele erand.

  • Kui Te soovite niisama oma üldfüüsilist vormi parandada valige maadlus.
  • Salv sormede liigeste valud
  • Artiklid › Treening › Võitluskunstid - faktid ja fiktsioon | isc.ee
  • Mõistlik lähenemisviis Drs.

Ma ei hakka siin liiga teaduseks, aga kui valu ignoreerida, viib keha tehtud muudatuste arv selle valu minimeerimiseks lõppkokkuvõttes muul viisil ülekompenseerimisele ja normaalsest erinevalt liikumisele. Väikesed kompensatsioonid võivad teid kaitsta valu ja vigastuste eest. Kuid pikaajaliselt kasutusele võttes võivad need põhjustada liikumishäireid, lihaste tasakaalustamatust ja tulevasi vigastusi.

Kommenteeri Stress mõjutab hormonaaltasakaalu Kui inimene on stressis, hakkab organism muutma hormonaaltasakaalu, et stressoriga paremini toime tulla. Olenevalt situatsioonist sekreteerub segu norepinefriinist, epinefriinist ja kortisoolist. Epinefriin, paremini tuntud kui adrenaliin, suurendab südame löögisagedust ning vererõhku. Kortisool, mida peetakse peamiseks stressihormooniks, suurendab aju energiatarbimist ning organismi võimekust kudesid taastada.

Isegi kui valu on kadunud, kleepuvad sageli ülekompenseerimise probleemid. Teile jäetakse püsiv meeldetuletus soovist valu läbi suruda ka siis, kui esialgne vigastus on paranenud. Need väikesed kompenseerimised on sageli lihtsad muudatused, näiteks pisut erinev kõnnak või tuginedes stabiilsuse tagamiseks liigestele rohkem kui teie lihastele. Mõelge lihtsale pahkluu nihestusele.

Hurt olipea liigestele, et see on

Ehkki lonkamine tundub esialgu hea mõte, kuna see vähendab teie valu, põhjustab see ka teie puusa teistsugust liikumist, mis omakorda paneb mõned lihased tegema rohkem tööd, samas kui teised sulgevad.

Kui see juhtub ainult ajutiselt, pole suurt Kui kasi liigese valus. Kuid mõnikord, isegi siis, kui lonkamine on kadunud, võib puusaliigese muudetud mootoriprogrammeerimine püsida ja põhjustada muid vigastusi, näiteks alaselja või põlvevalu.

Miks kodus istumine pole lahendus, kas või Nüüd, kui olete veendunud, et valu läbi surumine pole seda väärt, suunate tõenäoliselt koju vigastusi puhkama.

Enne jalgade püstitamist ja selga istumist teadke, et vigastuse puhkemine võib olla sama halb kui selle üle pingutamine. Pikaajaline puhkus võib põhjustada vigastatud koha nõrkust.

Logi sisse

See võib põhjustada kroonilist valu ja suurenenud riski uuesti vigastada. Vigastuse rehabiliteerimiseks peate selle nutikalt ja ohutult laadima.

See on koht, kus füsioterapeut aitab teid juhendada, sõltuvalt teie vigastuse asukohast ja raskusest.

Hurt olipea liigestele, et see on

Tõenäoliselt tähendab see teie treeningprogrammi muutmist, lisades mõned konkreetsed harjutused vigastuse taastamiseks, lisades alternatiivseid liigutusi, mis muudavad teie liigesed vähem koormavaks, või võttes mõned harjutused kõik koos. Läheme tagasi selle hüppeliigese nikastuse näite juurde.

Testosteroon ja stress

Ma ei saa Valud ola liigeste folk oiguskaitsevahendeid öelda, kui paljudel inimestel olen näinud kroonilisi pahkluu- põlve- või puusaprobleeme, mille tagajärjel tekkis halvasti taastunud nikastus. Nihestunud hüppeliigese nõuetekohaseks rehabiliteerimiseks mõeldud režiim hõlmaks tõenäoliselt teie jala ja hüppeliigese väikeste lihaste ümberõppimist, tehes erinevaid ühe jalaga harjutusi, alustades põhitasakaalust ja liikudes edasi arenenumatele ühe jala kükkedele, Rumeenia surnukehadele ja plyomeetriale.

Siinkohal on oluline teada, millal suruda ja millal mitte. Sellest võib abi olla veel millestki, mida juhendab füsioterapeudi juhendamine.

Hurt olipea liigestele, et see on

Kuidas treenida vigastusega Kui teil tekib treeningu ajal valu, laske kogenud professionaalil oma vormi kontrollida. Kas täidate harjutust viisil, mis avaldab kusagil tarbetut survet, või seate end viletsasse positsiooni või kasutate valesid lihaseid?

Kui olete teada, kus te seisate, küsige endalt või oma PT-ltmilliseid muudatusi saate teha, et treenimine oleks valuvaba.

Hurt olipea liigestele, et see on

Ma ei saa teile öelda, mitu korda olen aidanud kellelgi, kellel on raskusi, treenida 5 minuti jooksul treeningut. Vaja oli vaid mõnda lihtsat näksimist, näiteks nende sammu lühendamist või selja nurga muutmist. Mõnikord muudab tagantpoolt koormatud treeningu vahetamine eestlaetud treeningu vastu vahe sisse.

Enamiku harjutuste jaoks on palju muudatusi, mis tagavad, et te ei ületaks valuläve. Kui teie vorm on täpsustatud ja kui tunnete valu isegi selle muutmise korral, pole seda konkreetset treeningut väärt.

Valuravi käivituspunkti teraapia: kas see on teie puuduv lüli?

Selle asemel peaksite tegema koostööd spetsialistiga, et teha kindlaks, milliseid harjutusi saate teha valuvabalt, et jätkata treenimist oma eesmärgi nimel ja aidata teil vigastused võimalikult kiiresti taaselustada. Usu mind, ma olen näinud liiga palju inimesi, kes kahetsevad oma kangekaelsust, kui väike vigastus puhkes krooniliseks valu, kuna et see on keeldusid seda korralikult rehabiliteerimast. Ära ole üks neist inimestest!