Haiget treeningu kaed. Post navigation

Põhiline Artriit GO. Kui sa logeled jõusaalis - jutustad treeningpartneriga, flirdid, vahid ennast koguaeg peeglist - siis ei hakka sa kunagi kasvama. Paljud kulturistid tahavad tõsta ja tõstavad raskusi, millega nad tegelikult toime ei tule.

Põhiline Artriit GO. BY vastab küsimustele lihasvalu kohta pärast treeningut: mida see tähendab, kuidas sellega toime tulla ja mida mitte teha. Miks kõik valutab pärast intensiivset paaripäevast treeningut?? Asi ei ole teravas valus kui Lukud kuunarnuki liigese selline on, siis võite olla saanud vigastada - vaid valutavas tüütuses "töötavates" lihastes, mille üle kurdavad sageli need, kes on hakanud hiljuti trenni tegema.

Kuidas ravida haiget kätt

Pikka aega usuti, et hilinenud lihasvalusündroom põhjustab piimhappe liigsust veres - kuid nad nühkisid seda asjata. Millised koormused teile sobivad. Seetõttu on iroonia selles, et valu näib põhjustavat taastumisprotsess ja isegi mitte kahjustused, mis ilmnevad üks või kaks päeva pärast treenimist.

Mida teha, kui see kohe haiget teeb?

Põhiline Artriit GO. BY vastab küsimustele lihasvalu kohta pärast treeningut: mida see tähendab, kuidas sellega toime tulla ja mida mitte teha. Miks kõik valutab pärast intensiivset paaripäevast treeningut?? Asi ei ole teravas valus kui teil selline on, siis võite olla saanud vigastada - vaid valutavas tüütuses "töötavates" lihastes, mille üle kurdavad sageli need, kes on hakanud hiljuti trenni tegema. Pikka aega usuti, et hilinenud lihasvalusündroom põhjustab piimhappe liigsust veres - kuid nad nühkisid seda asjata.

New York Timesi ajakirjanik Anahad O'Connor uuris teaduslikust vaatenurgast paljusid viise valu leevendamiseks. Siin on need, mis teadlaste arvates aitavad: Myofascial vabastamine.

Need on populaarsed koolitused ka Valgevenes.

Uhine valus kaespintslid haiget molema kaega liigeste suured sormed

Küljelt näevad nad välja sellised: põrandale asetatakse vaip, vaipa pannakse massaažirull ja praktik "veereb" selle peale. Alumine Jaikuse liigeste ravi on lihaste, kõõluste, elundite ja neurovaskulaarsete kimpude katva sidekoe vabastamine kehas. Selle tagajärjel stressi leevendamine. Vähemalt ühes väikeses uuringus leiti, et need, kes veeresid 20 minutit pärast intensiivset jõutreeningut, said vähem valu kui need, kes seda ei teinud.

Haige käsi on tavaliselt tingitud treeningust, sportimisest või korduvatest liikumistest. Sümptomite hulgas võib olla valu, turse ja krambid.

Või õigemini, salvi või geeli selle taime koostises. Efektiivsuse kohta pole nii palju teaduslikke tõendeid, kuid väikestes uuringutes jõudsid nad järeldusele, et sportlased, kes kasutasid selliseid tooteid, tundsid end paremini kui need, kes neid hooletusse jätsid.

See on hea mitmel põhjusel, kuid koolituse osas on ekspertide nõuanded vastuolulised. Üheteistkümne teadusliku uuringu metaanalüüs näitas, et massaaž vähendab märkimisväärselt valu, eriti kui seda tehakse 24 tunni jooksul pärast intensiivset treeningut. Nad kontrollisid mitte ainult sportlasi, vaid ka küülikute jalgu. Veel üks Üldiselt sõltub see, kas see töötab või mitte, massaaži tüübist ja individuaalsetest omadustest - kuid see ei kahjusta kindlasti.

Aktiivne taastumine.

Jooksutehnika

Valutava lihase verevarustuse suurendamine võib aidata teil end paremini tunda, ütles Massachusettsi Quincy kolledži füsioloogiaprofessor dr Wayne Westcott. Ei, ta ei soovita teise treeninguga treenimise valusid leevendada - ta soovitab piirduda kerge treeninguga. Valusad jalad? Jalutuskäik aitab.

Kas käed valutavad? Tehke kogu päeva jooksul kätega ümmargusi pöördeid. Selle kohta pole uuringuid tehtud, kuid dr Wayne Westcott nimetab seda lähenemisviisi tõhusaks, tuginedes oma mitmeaastasele praktikale. Mida mitte teha, kui see kohe haiget teeb?

#31: Vestleme joogaõpetaja Leelia Kruusaga

Valu leevendamise viiside hulgas on treenerite ja sportlaste arvates tõhusad ravimid, kuid teadlased seavad nende eelised kahtluse alla. Keda kuulata? Esiteks teie enda keha - võib-olla tunnete end nende meetodite abil paremini just teie. Vastupidiselt teadusele. Anahad O'Connori sõnul pole sellest tõenäoliselt abi: Venitamine.

Paljud treenerid usuvad, et venitamine aitab lihasvalu ära hoida. Kuid ärge eeldage, et erinevus on märkimisväärne. Alumine rida - "venitamine haiget treeningu kaed, pärast ja isegi enne ja pärast treeningut ei avaldanud järgmisel päeval lihasvaludele kliiniliselt olulist mõju.

Kindlasti on parem neist hoiduda. Kuid see ei tähenda, et neid tuleb võtta ka pärast treeningut. Mitmete uuringute kohaselt vähendavad need küll haiget treeningu kaed, kuid ei kiirenda sugugi kahjustatud lihaste parandamise protsessi.

Lisaks on tõestatud, et selliste ravimite võtmine intensiivse füüsilise tegevuse ajal võib aeglustada taastumisprotsessi ja esile kutsuda mitmeid uusi probleeme. Sportlaste seas populaarseks meetodiks on vannid külma veega või jääga, isegi spetsiaalsed kambrid.

Kuid selle meetodi eeliste kohta pole endiselt piisavalt teaduslikke tõendeid. Probleem on selles, et nahale soojenduspatja kandes piirdub isegi kõige tugevam soojendav efekt haiget treeningu kaed ülaosaga 0,6 cm.

  1. Valu pahkluu liigeses
  2. Slash probleeme
  3. Valu parempoolse ola liigesevalu
  4. Kõrvalda need lihtsad vead ja hakka uuesti kasvama, juba täna!
  5. Ravi liigeste lehedega
  6. Liigeste salvi haigustest

Naha all 2,5 cm sügavusel tõstab soojenduspadi lihaste temperatuuri tavaliselt alla 2 ° C. Elektrilisi tekke, kuumaveepudeleid, saunasid ja isegi kuuma vanni peetakse samuti pealiskaudseteks soojusallikateks, kuna kõigil neil juhtudel ei tungi see lihaseid. Mida saab enne treenimist ära teha, et hiljem enam ei kannataks? Marina Medvedkova selgitab, et saate seisundi leevendada pärast treenimist, kui hoolitsete selle eest eelnevalt: - Tunni ajal peaksite järgima joomise režiimi: jooma vett neil treeningu hetkedel, kui soovite, ja mitte ootama, kuni see lõpeb.

Iiveldus valutab spin Kae kaed pinnad paindumisel

Keha taastumine on parem ka siis, kui sööte tasakaalustatud toitumist - ja ärge unustage hommikusööki, isegi enne treeningut varahommikul. Uni mõjutab ka seda, kuidas end pärast treeningut tunnete: meie keha vajab taastumiseks umbes 8 tundi puhkust.

Selleks, et mitte lihasvalu käes kannatada, ei tohiks ka liiga palju treenida: optimaalselt kolm kuni neli korda nädalas.

Peet liigesevalu Toetada haiguste ennetamist

Ja ka treener ütleb, et kui harjutate regulaarselt kontrastainega dušši, muutub taastumine pärast kehalist tegevust vähem valusaks. Kui haiget treeningu kaed ei valuta, siis mul ei lähe hästi? Tunni tõhususe mõõtmist soovitab ikkagi harjutuste edenemine, mitte valu tase. Jõutreeningute osas soovitas Alex Hutchinson pürgida kuldse keskmise poole: laske lihaste kohanemise stimuleerimiseks tekkida mikroskoopilisi kahjustusi, kuid neid ei tohiks olla liiga palju, nii et te ei peaks paari järgmist seanssi vahele jätma.

Lühike ümberjutustus, kui see on isegi lugemiseks valus Lihasvalud pärast treeningut haiget treeningu kaed üksi, kuid kui soovite kiiresti, siis siin on nimekiri: müofascialist vabastamine, massaaž, kerge treening - vali endale meelepärane.

Veel on vähe teaduslikke tõendeid selle kohta, mis oleks tõhusam.

Üheksa põhjust miks sa ei kasva!

Hoiduge valuvaigistitest, sel juhul võivad need raskendada. Üks on kindel: regulaarse treenimisega tugevnevad lihased, mis tähendab, et hilinenud lihasvalu sündroom muutub harvemaks. See ei ole terviseprobleemide märk, kaob pärast lühikest puhkust, ei vaja valuvaigistite kasutamist. Kuid kui pärast treenimist küünarnukid haiget mitu tundi ja ebamugavustunde intensiivsus kasvab aeglaselt ja pidevalt, peate konsulteerima arstiga. Intensiivne füüsiline aktiivsus põhjustab sageli liigesekonstruktsioonide vigastamist, eriti kui treeningtehnika on vale.

Ja naha tursed ja punetus küünarnuki piirkonnas, liigutuste jäikus võivad otseselt viidata vaevalise ja halvasti ravitava patoloogia - artroos, podagra, reumatoidartriit või reaktiivne artriit - arengule. Küünarliigesevalu looduslikud põhjused Tähtis on teada!

Pärast intensiivset treenimist pöördub amatöörsportlane mõnikord arsti poole, kui tal on küünarliigese valutamise, tõmbamise, pressimise valude kaebused. Tavaliselt pole ebamugavustunde põhjustaja artroos ega artriit, vaid piimhappe kogunemine lihastesse.

Akrose võimleja meelespea saalitreeningutel

Treeningu ajal vajavad nad energiavarude täiendamiseks suures koguses hapnikku. Kuid treenimata lihaskiudude intensiivse kokkutõmbumisega blokeeritakse teatud etapis hapnikuvarustus kohaliku verevoolu aeglustumise tõttu.

Seetõttu algab tekkinud kudedefitsiidi kõrvaldamiseks ATP tootmine anaeroobses režiimis.

Juhtimise pohimote Mida teha liigeste haigustega

Lihased saavad nüüd energiat glükoosi lagunemisel ja keerukate biokeemiliste reaktsioonide lõppsaadus on piimhape, mis põhjustab ebamugavusi, sealhulgas põletust. Algajad tegelevad entusiastlikult regulaarse koolitusega, sageli ei järgi ohutustehnikaid, laadivad samal ajal asjatult sisse: lihased; hüaliin kõhre; ligamentous kõõluseaparaat. Selle tagajärjel ilmnevad pärast esimest õppetundi küünarnukites nii tugevad valud, et peate tegema päevase pausi.

Kogenud sportlased on intensiivse treeningu võimalikust tulemusest teadlikud, seetõttu võtavad nad ennetavaid meetmeid.

  • 4 VIISI HAIGE KäE TERVENDAMISEKS - ENTSÜKLOPEEDIA -
  • Liideste poletik Pintsli kasitsi ravi
  • Testi ennast Jooksutehnika Lisaks organsimi ökonoomsele toimimisele on vaja jälgida, et aeglane rahulik jooks tagaks ka jooksu liigutusliku, tehnilise ökonoomsuse.

Näiteks vereringet suurendavate salvide või geelide kasutamine. Patoloogilised põhjused Kui küünarnukivaluga kaasnevad muud negatiivsed sümptomid, tuleb arstiga konsulteerida nii kiiresti kui võimalik. Kõik need märgid näitavad: vigastada; põletikulise või degeneratiivse-düstroofse patoloogia areng. Mida varem arst uurib ja alustab ravi, seda väiksem on tõsiste pöördumatute komplikatsioonide tekke oht.

Vigastuse korral on teraapia tavaliselt konservatiivne - ortopeediliste vahendite kandmine, mis piiravad liigese koormust, küünarliigese kõigi struktuuride järkjärguline areng.

Artriit ja artroos ja ravi Higistamine valu liigestes

Patoloogiate ravi on pikem ja selle edukus sõltub haiguse tüübist ja kursuse staadiumist. Sellest tulenev valu on nii äge, et inimene kaotab teadvuse. Murd toimub sagedamini aktiivse spordi ajal - jalgpall, käsipall, kergejõustik. Tugev valu on ka sümptom lihaste, sidemete või kõõluste täielikuks või osaliseks rebendiks, mida tavaliselt nimetatakse nikastuseks. Nende struktuuride terviklikkuse taastamiseks võib kasutada nii konservatiivseid ravimeetodeid kui ka kirurgilist sekkumist. Mitte vähem ohtlik on mikrotrauma pehmetesse, kõhredesse, luukoesse, lihastesse, sidemetesse, kõõlustesse.

Ja need vigastused on tüüpilised haiget treeningu kaed. Intensiivse füüsilise koormuse tagajärjel on üksikute kiudude terviklikkus häiritud. Tulevikus on rohkem selliseid kahjustatud struktuure, mis mõjutab lihase või sideme tööd. Ravimata jätmisel, sealhulgas treeningu kestuse ja intensiivsuse vähenemisel, võib mikrotrauma põhjustada raskete korduvate patoloogiate arengut. Patoloogia Te ei tohiks iseseisvalt tuvastada ühtegi liigesepatoloogiat, võtta arvesse ainult küünarnuki ebamugavate aistingute olemust.

Erineva varieeruvusega valu ilmneb artroosi, podagra, artriidi, tendovaginiidi korral.

Artiklid › Treening › Üheksa põhjust miks sa ei kasva! | isc.ee

Ägedate patoloogiate korral on see lõikamine, torkimine, augustamine ja kroonilistel - valud, pressimine. Ainult arst saab Kasi kasi parem harja instrumentaalsete ja bakterioloogiliste uuringute seeriat õige diagnoosi teha.

On patoloogiaid, mis mõjutavad professionaalsete sportlaste küünarliigeseid kõige sagedamini kudede pideva mikrotrauma tõttu: epikondüliit - külg- või mediaalne. Küünarliigese degeneratiivne-põletikuline haigus, mis areneb küünarvarre sise- ja välispinna kõõluste kinnituspunktides; Isegi "tähelepanuta jäetud" liigeseprobleeme saab kodus ravida! Pidage ainult meeles, et määrige seda korra päevas.

Äge või krooniline põletikuline haigus kõõluse piirkonnas. Ravi puudumisel provotseerib see sageli pöördumatute hävitavate-düstroofsete muutuste ilmnemist; tenosünoviit.